Rīgā pirmo reizi notiks starptautiska līmeņa reputācijas vadības konference “Reputāciju kari”

05.04.2015. 20:58

Šī gada 8. maijā Rīgā pirmo reizi notiks augsta līmeņa reputācijas vadības konference “Reputācijas ekonomikas izaicinājumi” (The Values of Reputation Economy) kā daļa no starptautiska konferenču cikla “Reputāciju kari” (Reputation War). Tajā uzstāsies vairāk kā 15 starptautiski atzīti eksperti, tai skaitā globālās komunikācijas aģentūras Ketchum Global vadītājs Rods Kārtraits (Rod Cartwright), Davosas Komunikācijas foruma priekšsēdētājs Džianni Katalfamo (Gianni Catalfamo), vadības un finanšu eksperts Nils Melngailis, bijusī Statoil ASA viceprezidente korporatīvās sociālās atbildības jomā Baiba Rubesa, GQ žurnāla bijušais redaktors Krievijā un šobrīd “Snob” mediju projekta galvenais redaktors Nikolajs Uskovs (Nikolai Uskov) un citi.

Starptautiskā konference par komunikācijas izaicinājumiem digitālajā laikmetā, kas aizsākās 2013.gadā Parīzē, šogad pirmo reizi tiek organizēta Baltijā un Ziemeļvalstīs. Tā pulcēs vairāk kā 250 komunikācijas un mārketinga vadītājus, biznesa līderus, sabiedriskās domas ietekmētājus – visus tos, kam interesē reputācijas veidošanas jautājumi. Konferences mērķis ir gūt dziļāku ieskatu par reputācijas veidošanas mehānismiem, tai skaitā valstu, starptautisku korporāciju, zīmolu un arī personīgas reputācijas veidošanā.

“Reputation War” idejas autors un organizators Kristofs Žinistī (Christophe Ginisty) ir Francijā plaši atzīts komunikācijas profesionālis, bijušais Starptautiskās Sabiedrisko Attiecību asociācijas (International Public relation association) vadītājs: “Konference “Reputāciju kari” jau ir viens no Eiropas lielākajiem notikumiem, kas saistīts ar reputācijas vadību valdībām, uzņēmumiem, zīmoliem un privātpersonām. Šajā jautājumā Latvija un Baltijas valstis sastopas ar aizraujošām un īpašām problēmām šo valstu vēstures, kultūras un ģeogrāfiskās situācijas dēļ, un es esmu sajūsmā par iespēju šeit veidot konferenci. Es esmu pārliecināts, ka tā būs unikāla un veidos izpratni visām ieinteresētajām pusēm.”

Konferences organizatore un Ziemeļvalstu Reputācijas institūta vadītāja ir Dagnija Lejiņa, kas vairākus gadus vadījusi Latvijas Sabiedrisko attiecību profesionāļu asociāciju (LASAP) un šobrīd ir partnere reputācijas vadības kompānijā “Lejiņa un Šleiers”: “Pētījumi parāda, ka biznesa kompānijas ar labu reputāciju pelna vairāk – arvien biežāk lietojam terminu “Reputācijas ekonomika”. Konkurence ir liela un par uzmanību asi cīnās arī valstis, zīmoli un personības. Mūsu mērķis ir veidot Rīgu kā Ziemeļvalstu centru zināšanu apmaiņai un debatēm par gudru reputācijas vadību.”

Konferenci rīko Ziemeļeiropas Reputācijas institūts (Nordic Reputation institute) – nevalstiska organizācija, kas dibināta ar mērķi radīt platformu diskusijām par reputācijas nozīmi un izpēti.

Konference notiek sadarbībā ar Swedbank, Pernod Ricard Latvia, žurnālu Rīgas Laiks, DELFI, Satori.lv, nacionālo informācijas aģentūru LETA, Latvijas Asociāciju sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) , Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociāciju (LSAKA) un un Latvijas Transatlantisko organizāciju (LATO).

Vairāk informācijai: http://reputationwar.lv